lördag 31 juli 2010

Skriver inte mycket

näää inte just nu i allafall :( kan komma på mig själv med att gå och fundera på vad jag kan skriva om de olika personerna som finns i min deckare. Måste bli bättre på att ta tillvara på det. Bara en liten anteckning gör att jag kommer ihåg det sen. Men just nu har jag sällan papper och penna med mig och då är det svårt. Måste diciplinera mig själv så att det blir lite skrivet. Jag tycker ju att det är så kul när jag väl kommer igång. Läste någonstans att ingen författare skulle bli klar om de bara skrev när lusten föll på så då lyckas nog inte jag heller. Måste få bättre ordning på min planering och sätta fart och skriva! Jag vill ju så gärna. Ibland känns det som om jag vill för mycket och att min tid inte räcker till. Eller så är det bara så att jag är för slö och inte sätter fart. Alla andra hinner ju! då var de väl fasen om inte ja ska de också. Planering, prioritering och engagemang =) sen så går de!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar