måndag 5 juli 2010

Vilken värme!!

Ja sommaren har kommit tillslut och nu tror jag inte att någon minns hur vi frös i vintras. Jag frös i allafall =) Klockan är nu snart 9.00 och jag har för tillfället 29 grader i mitt vardagsrum. Det är lite för varmt för min smak. Jag tycker eller rättare sagt min kropp tycker om värmen. Jag slipper värken i händerna och resten av kroppen också för den delen. Men när man sitter still på stolen och svetten rinner på ryggen då är det lite äckligt!!! Började dagen på gymmet tillsammans med syster ett. Hon och jag har bestämt oss för att träna lite mer denna sommar så då får de blir så! klar på gymmet så hem med fart och knäppa på ugnen. Bästa receptet mot ett överhettat kök! eller inte! Sockerkakan är snart klar och om en timma kommer hon som skall ha klänningen. Kanske skall ta och fota den så att ni får se vad det är jag har skapat. Kul har det varit i allafall! Klockan ringde så sockerkakan skall ur ugnen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar