söndag 18 juli 2010

Spinning!

Leder ju som bekant spinning och andra veckor har det varit tisdagar som varit "min dag" men idag skulle jag göra ett gästspel på en söndag. Det är lite speciellt eftersom deltagarna är så inrutade på vilka som leder och knappt accepterar andra. De har lite egenheter sig för och har tyvärr skrämmt bort en del andra deltagare. Men när jag bestämmde mig för att leda på söndagar med så tänkte jag att nu ska dom få! inte så att jag skall vara elak på något sätt utan bara "köra skiten ur dem". Jag brukar inte tänka så för jag gör mitt bästa men vrida på motståndet gör de ju själva. Deet gick jättebra och deltagarna sa att de tyckte det var ett bra pass och trötta var dem de kan jag lova. Jag också för den delen men allt visade jag inte för dem =) Känner mig nöjd och belåten och tänker suga på denna kalamell länge!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar