lördag 3 juli 2010

Hur är folk funtade?

Ja det undrar jag verkligen. Vaknade idag ca kl 12 hade jobbat hela natten och egentligen tänkt att jag skulle sova till 13 men eftersom det är Hemsedagen så gick det mindre bra att sova. Hela arrangemanget är utanför mitt sovrum. Men jag fick sova till 12 i allafall. Upp och så fortsätta sy på klänningen som skall vara klar till helgen. Tittar ut genom mitt köksfönster och upptäcker att två av mina trädgårdsstolar och bordet är borta??? någon har alltså bärt iväg med mina möbler. Jag går ner för att se om det kan vara så att grannen lånat dem, får väl vara okej i så fall. Men så är det inte. Har ingen aning om vart möblerna tagit vägen. Underhållningen håller ännu på så jag tänker att jag väntar tills det är klart. Förmodligen har någon lånat det under tiden. Inte för att det är okej att göra det men jag kommer troligen få tillbaka det. Tittar ut genom fönstret igen när det gått ca 30 min efter att underhållningen slutat och de har plockat ihop allt. Ja där står mina möbler! Det var alltså som jag trodde. Någon behövde en sittplats för att se underhållningen, eller för att sitta utanför sin affär. Jag är kanske ute och cyklar men jag har en aning om vart mina möbler varit. Och försvinner dem igen då är det jag som går på jakt!!! Nu är dem tillbaka och FAN TA DEN SOM RÖR MINA MÖBLER!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar