fredag 2 juli 2010

-12,8

Snart 13 kilo :D det är helt fantastiskt!! Jag är lite imponerad över att jag gått ner denna vecka. Har ju börjat styrketräna och räknade inte med att jag skulle gå ner något denna vecka och lite framåt eftersom jag bygger muskler. Men det är bara att tacka och ta emot när vikten förändras till det bättre. I centimeter har det inte hänt så mycket den senaste tiden. Hoppas att träningen kan göra lite nytta nu. Det är ju ibland så att det märks fortare på måttbandet än på vågen så det hoppas jag skall synas snart. Kläderna känns ännu stora och det tackar jag för även om det hade varit trevligt att byta ut hela garderoben. Men det gör jag lite efterhand och när jag hittat en vikt jag trivs med skall jag shoppa kläder. Fick Ellos katalogen i veckan!!! MYCKE JA VILL HA!!! men beställer inte förens det blir i en ännu mindre storlek!

4 kommentarer:

  1. Du håller på att smälta bort tror jag ;)
    Hoppas du snart känner dig piggare igen Kicki?! Det är inte lätt att sova "dag" i den här värmen!
    Kram på di

    SvaraRadera
  2. Näää de tror ja inte men de gör inget heller =) Tack o lov är mitt sovrum svalt även på dagarna!! Kram på dej =)

    SvaraRadera
  3. Va duktig du är att jobba med din vikt, kanske du kan bli min mentor nu när jag ska igång igen efter sjukdomen, träna är livet, man måste hela tiden hålla på annars är den ogjord. Jobba på bara, heja heja!!

    SvaraRadera
  4. Tack Marika! delar gärna med mig av hur jag har gjort och alltid trevligt att kunna peppa varandra!

    SvaraRadera