onsdag 30 juni 2010

Trött och åter trött

Jag är lite besviken på mig själv! alla andra år har jag blivit så pigg av att börja jobba natt men inte i år! just nu skulle jag kunna sova dygnet runt. Vad är det som är roligt? inget verkar det som. Sitter som en padda och får inget gjort! All lust att göra något är borta. Tvingar mig själv till att träna. Jag vet att min kropp behöver det för att inte falla sönder helt och hållet. Det är ju trevligt när det väl är färdigt. Försöker komma på saker som verkar roligt men sen när det är dags att genomföra dem så är det med tunga steg. Inte för att det skall bli roligt utan för att jag har lovat. Ibland undrar jag om det är mitt osocialal jag som håller på att ta över eller om jag bara behöver vara själv ett tag nu. Kan inte heller låta bli att fundera på om det har något med kosten att göra. När jag gick i skolan och åt striktare enligt LCHF så upplevde jag att jag tappade gnistan. Men skyllde på skolan och att de höll på att ta livet av mig ;) men idag kan jag inte skylla på skolan. Men o andra sidan är jag inte alls lika strikt med kosten längre. Äter smörgås på jobbet så lite kolhydrater får jag i mig. Hjärnan får minsann hushålla med inkomsterna det få vi alla göra! Eller så är det så att jag just nu är i en period där det pågår mycket tankar om framtiden och att det är ovissheten som gör att jag känner mig nere. Jag vet inte vad jag skall göra till hösten. Vill jobba men vet inte vart. Hoppas så det knakar på att jag skall få ett annat arbete med mer inriktning mot det jag är utbildad till. Skall jag bo kvar i min lägenhet eller? vill flytta till något lite strörre och med mindre trappor. Eller skall jag plugga? har sökt lite kurser men vet inte hur det blir med det. Eller skall jag söka lärlingsplats och utbilda mig till något annat. Eller skall jag starta mitt företag och se hur och om det går. Vill försöka skriva vidare på min deckare och jag vill försöka hjälpa andra med att gå ner i vikt. Jag har ingen aning om hur jag skall få ihop min tid!! Mest beror det förmodligen på att jag inte vet vad det är jag vill!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar