fredag 2 oktober 2009

-2,7 KG

Det finns hopp om framtiden :) det är helt underbart att det går neråt. Nu gäller det bara att inte tappa motivationen och börja fuska. Något som jag är bra på så är det att just FUSKA!! men lite av det och så lite av det... men det är slut med det nu! Plugg och åter plugg.... hur många timmar tror skolorna att man har på ett dygn? fast å andra sidan skulle jag kunna plugga 24 timmar/dygn så skulle det inte vara några problem. Undrar om jag fått någon form av kris :s har börjat fundera på vad jag skall bli när jag blir stor. HALLÅÅÅÅ! du är ekonom! vad är problemet? men ändå kan jag inte låta bli och fundera på alla drömmar man hade som barn. Vad skulle jag blir? jo först polis, det är en drömm som ännu lever kvar, ordning och reda skall det vara! sen skulle jag bli ambulansförare, mmm den höll sig kvar länge men jag kom inte in på sjuksköterskeprogrammet som gick på distans och mogen för att flytta var jag inte. Och så går jag och blir ekonom :S vart kom den drömmen ifrån, eller är det ens en dröm????? Ja ja om bloggen håller sig vid liv i 10 till så kanske jag kan skriva om 40 årskrisen också :)

2 kommentarer:

  1. Grattis till det du tappat:) Det gäller att hålla fokus, och det kan du Kicki!

    SvaraRadera
  2. Tack Åsa! Försöker hålla fokus men det tryter ibland.

    SvaraRadera