söndag 11 oktober 2009

Helgen

Jobbade fredag och lördag natt, jättekul och det var precis lagom mycket att göra. Lördagen sov jag som en gris, brukar vakna tre ggr på förmiddagen men inte i lördags. Sov till kl 12 innan det var dags att gå på toa första gången. Vaknade igen halv 4 och det var lika bra att stiga upp. Hungrig så magen skrek, skulle nog kunna äta upp allt som fanns tillgängligt. Hade förberett maten så att det var bara att ställa in i micron, vet ju hur hungrig jag är när jag vaknar efter att ha sovit hela dagen. Idag har jag sovit sämre, kom i säng till kvart i 8 och somnade nog ganska direkt. Vaknade ingen kl tjugo i 9, känndes som att ja sovit LÄNGE.... men så var inte fallet. Upp på toa o i säng igen, knappt vaken :) lagom i säng igen får ja så in i he....te ont i magen, brukar få det men det släpper efter ett tag. Kan förvisso ta timmar men ändå... Släppte inte men jag blev mer och mer övertygad om att ja behövde tillbaka på toa. Sagt o gjort. Säger inget mer ;) vaknade sen igen vid halv 12, vet inte vad jag drömt men det kändes som att jag skulle kunna börja gråta, låg vaken en stund innan jag klev upp... Har kännt mig uppblåst och orolig i magen hela dagen, inget konstigt det heller för så brukar det vara. Men ja e så trött på det bara!!! Ja vill va kompis med min mage men den vill inte gilla mej :S Träningen idag bestod i att vi sprang intervaller, uppvärmning 5 min spring, 1 min snabbt 1 min gång. Totalt 5 intervaller, mina ben...... o dem ska ja ha i morgon :( Därefter var de push, dock utan vikter till benträningen. Resten av kroppen fick sig en genomkörning också. Så nu är det nog inte en muskel som inte har jobbat.... Till och med hjärnan har fått sitt... Inlämningsuppgiften är klar och inlämnad, hoppas jag inte är helt på fel spår. Nu skall ja faktiskt ta min engelska bok (tillhör inlämningsuppgift i engelskan) och krypa ner i sängen PÅ spikmattan..... Klockan e inte mer än 8 men de skiter jag i nu e ja trött o vill sova!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar