torsdag 8 oktober 2009

Snälla ge mej MOTIVATION!!

Jag har ingen motivation till något, skulle bara kunna dra täcket över huvudet och inte vakna ännu. Undrar om det är det som kallas höstdeppression, tycker fasen att de blir så varje år. Eller beror det på att det är så mycket i skolan så att jag inte hinner göra något annat än plugga. Försöker nu engagera mig mer i de uppdrag som jag har, både inom hockeyn och gymmet. Det kanske kan ge mig lite motivation till att det faktiskt finns något som är roligt och något jag kan! Söker jobb hela tiden men det är ingen som vill ha mej :( dock vet inte företaget vilken miss dem gör för ja kan nog mer än vad de tror. Det kanske är just det som är problemet att jag är överkvalificerad. Men jag ska arbeta om det så ska bli med något annat. Funderar på hur jag skall göra till våren, skall jag plugga eller jobba? det är frågan, jag har ju egentligen en tjänst i kommunen och det kanske kan vara idé och gå tillbaka dit bara för att få lite annan fritid och lite mer pengar att röra sig med. Måste fundera på det ett tag till för det är faktiskt så att det beror lite på var de tänker placera mig. Kanske skulle ta och begära förflyttning till något som är mer inom mitt område??? hmmm får tänka vidare på det också.

2 kommentarer:

  1. Det är väl inte så konstigt att du känner dig lite håglös Kicki så som du har pluggat och arbetat! Tillåt dig känna så!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det väl kanske så MEN om ja inte gör något på dagarna så blir stressen bara större de dagar ja får ändan ur vagnen o gör något vettigt :)

    SvaraRadera