fredag 9 oktober 2009

Push och spinning

Träningen i går (push) gick alldeles utmärkt trots att det var en förvirrad ledare. Det vill säga att jag var förvirrad i går, tack o lov att ja kört passet så många gånger så de titter i ryggen. När vi kört klart triceps då är det bara magen kvar men den höll ja på och glömma. Troligen för att jag tycker att det är så tråkigt att träna magen :) men jag kom på det innan jag fått alla till att stretcha :S deltagarna borde inte betala för att se en förvirrad Kicki :( Spinningen i morse var trevlig, det var inte jag som ledde så jag behövde inte tänka... Måste komma ihåg pulsklockan nästa gång så att jag kan ta i lite till. Synd bara att ja ännu är lite seg i benen efter pushen i går. Skulle varit på ett spinningpass tidigare i veckan men då är det onsdagar och det känner jag inte för. Får ta o springa på tisdagar istället, då blir de lite kondition till.

2 kommentarer:

  1. Ett läsvärt tips kommer det här...
    http://ulrikagabriel.blogspot.com/ Hon har på sin blogg ett inlägg "Känner du dig lite deppig och nere" den 7/10, mycket läsvärt och tänkvärt Kicki! Var rädd om dig!

    SvaraRadera
  2. Intressant blogg du rekomenderade, Tack :)

    SvaraRadera