måndag 26 oktober 2009

Idag har jag varit duktig!

Som vanligr på måndagar så är det gymmet klockan 7 som gäller. Trött eller inte det gör det samma. Det var ju träning i går med så kroppen hade engentligen fått sitt men till gymmet i allafall. Träningen idag bestod av lite ländrygg, rumpa och mage. Det känns som att dem områdena aldrig kan få tillräckligt ;) Därefter var det planerad fika med faster, hennes man och mina två systrar. Jag hade bestämt mig för att det skulle vara en smörgås och kaffe INGET MER. Det brukar dock inte gå så bra men idag gjorde det de och jag kände mig så nöjd när jag gick därifrån.... Sedan skulle det pluggas, inte direkt orligt just nu men ändå nödvändigt. När vi sitter hos mej och pluggar så är det jag som står för fikabröd. Dagens fikabröd bestod av chokladkex, skall det vara gott så skall det. Jag har BARA ätit två stycken kex idag och det är allt utöver mat som jag ätit. Ja förutom en mandarin till efterrätt (hoppsan åt visst upp den innan maten för micron tog för lång tid på sig och jag var hungrig) men det blev inget kex då i allafall. Känner mig stolt och nöjd!!! nu skall jag plugga vidare och se på mitt vackra collage :)

3 kommentarer:

  1. Hittade hit från Ulrikas blogg :)
    Duktigt att träna. Jag kan vara likdan, inte så stor motivation innan men känslan när man är klar gör att man tar sig iväg och det är sååå skönt efteråt :)
    I morgon är det core och spinning på min agenda. Älskar träningen verkligen.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Hej och välkommen! Tack för berömmet. Vad innebär core? har bara läst om det men aldrig testat..

    SvaraRadera
  3. Så roligt att du hittade lite inspiration hos Ulrika!
    Och du Kicki, du är duktig alla dagar, inget snack om det!

    SvaraRadera