onsdag 21 oktober 2009

Arg, arg arg och ännu mer arg

Varför kan inte jag lyckas? just nu är jag på ett jä..a humör! Kanske tur att jag bor själv ;) varför kan inte jag hålla kvar i min motivation till att gå ner i vikt och varför kan inte jag ge fan i o äta upp alla kakor! varför är jag dömt till att va tjock. Nu behövs det possitivt tänkande!! Började läsa en bok om energitjuvar, tror verkligen att jag behöver det. Känns som att det finns individer i min omgivning som gör att jag får dåligt samvete. Jag har ett eget liv och hur jag väljer att leva det skall andra skita i! kanske inte bokstavligt, folk får gärna bry sig och fråga hur jag har det osv. men när det kommer till kommentarer som att "du sitter ju bara hemma hela tiden" ja om jag inte vill på krogen varje helg så är det upp till mej. Jag kanske väljer att låta bli att dricka alkohol så att jag lättare kan träna dagen efter men det är inte rätt det heller :( Kombinationen av detta gör att jag blir så irriterad. Jag vill göra som jag vill men inte ens när jag själv bestämmer mig för att äta mindre så klarar jag av det heller. GAAAA ut och rensa hjärnan på negativa tankar och sen plugga vidare.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar