onsdag 1 september 2010

Tiden springer, uppdatering =)

Ja oj vad fort tiden går. Ser att det är mer än en vecka sedan jag skrev. Hur gick det till??? Under denna vecka har jag hunnit jobba två nätter, varit på födelsedagskalas hos Helena (tack för kaffet), varit och lämnat bilen i Visby (DRYT=6000:- för den), gjort Visby med syster, trevligt och roligt. Inga direkta fynd men bra för kropp och själ. Jag har även hunnit brodera en tavla för syster, bild kommer efter helgen (ni förstår då varför). Sen har jag varit på kurs med det nya jobbet. Helt underbart. Vi är ett glatt gäng och alla är så trevliga och hjälpsamma. Vi skulle ha kurs i nya arbetsuppgifter, de andra kan ju systemet men jag hängde med bra ändå. Det jag inte förstod hann jag inte fråga innan någon förklarat det för mig. Känner mig mycket välkommen och tror det här kommer bli bra. Pratat med chefen flera gånger och känner till henne sen tidigare. Det här blir bra =) Så har jag haft ont i halsen, vilket gör att träningen inte blivit som den brukar. Idag känns det bättre, så imorgon blir det nog lite spring. Måste springa mer så jag får fart på viktnedgången igen. Just nu står det bara still. Fast det är ju bättre än att det går upp :D

2 kommentarer:

  1. Skönt att du fått ett så bra intryck från jobbet, det betyder mycket!
    Nu är det perfekt väder för spring, hög klar luft full med syre!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är vädret perfekt men så fort jag fått på mig alla kläder öppnar sig himlen så nu blir det snart ett nytt försök =)

    SvaraRadera