torsdag 2 september 2010

Ledig

Idag var det möte på "gamla" jobbet eftersom det skall omorganiseras, gick dig och in på avdelningen jag varit på under våren, det som sedan blivit mögelavdelningen eftersom snart halva avdelningen rivits ut. Kliar och killar i ögonen, retar i halsen och ont i huvudet direkt. Hade inte mer än kommit in och stått en liten stund där och pratat så var det kört :( Gick över på den andra avdelningen och pratade istället. Har nu två nätter kvar, nätter när ingen av oss kan arbeta i mögelmiljön. Vad gör vi? jag tar semester och lämnar stället! det är så det får bli. Jag mår så dåligt av att gå in i det där så det får vara värt semester. Det innebär också att jag nu är ledig fram till den 15 när jag börjar på nya jobbet. Det kanske inte är den bästa lösningen men det är nog den jag mår bäst av. Så nu sitter jag här och har ont i huvudet och känner mig vissen. Skall byta kläder och sen ge mig ut en sväng för att se om det hjälper att rensa lungorna till ny frisk luft!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar