torsdag 2 september 2010

Vätternrundan 2011

Här är pärlan som ännu inte fått gå hela varvet runt vättern. Fick ju feber sist det var dags att starta. I nästa år går vättern den 17-18 juni. Då står jag där igen och skall starta =) undrar vem jag försöker bevisa min uthållighet för? ja strunt samma. Känslan när man går i mål är obeskrivlig och det finns ingen som är så bra som du själv just då. Och det är du värd. Jag är ju bäst ;) Så nu gäller det att träna så att jag har ungefär 100 mil i benen innan start. Spinning ger en hel del och så cyklande ute. Det ger motvind om inte annat. Det gör ju inget annat än blåser på denna platta holme. Backar är något man får uppleva, både uppför och nerför. Men när du är i mål och tittar tillbaka så gör du om det för det är det värt =D Föresten så är marathon den 28 maj så det är perfekt, först marathon och sen tre veckors ledigt och sen vättern. Jag är på G.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar