söndag 5 september 2010

Heldag med Gymmet

I går var det då dags för heldagen som vi har planerat för ett bra tag. Schemat för dagen bestod i att alla ledare/instruktörer skulle få utbildning i första hjälpen, vi skulle dela med oss av ideer som kunde utveckla gymmet och till sist skulle vi prova på Kettlebells. Sedan blev det en liten paus för att sen samlas i Klinte på Varfsholm och äta middag tillsammans. Så dagen började redan klockan halv 9, uppdelade i två grupper. En började med första hjälpen och en började med lite brainstorming och sedan bytte vi. Dagen var mycket givande och alla var nöjda. Som arrangör känner jag min nöjd =) Nu har vi fått en hel del nya och användbara ideer, alla inte genomförbara idag men på sikt är de det. Ideerna som vi inte kan genomföra nu finns dokumenterade så att vi kan plocka fram dem i framtiden. Nu sitter vi i samma båt och alla vet åt vilket håll vi skall ro. Det kommer göra det hela mycket bättre!!!!

3 kommentarer:

  1. Så roligt att det blev lyckat Kicki! Nu ser vi fram emot en bra träningshöst. Jag ska sätta upp mig på push på torsdag tänkte jag. Ska ändå upp på möte på jobbet på eftermiddagen.

    SvaraRadera
  2. Tack Kicki för den fina kommentaren om mina bilder:)
    Ser att du oxå håller på med viktresa...jag har äntligen tagit mig i kragen å ska komma igång igen jag med.
    kram

    SvaraRadera
  3. Åsa: Vi planerade för det i allafall och du är välkommen på torsdag =)
    Emlan: var så god och lycka till med din viktresa :) kram

    SvaraRadera