lördag 18 september 2010

Vikten igen

För tillfället har jag gått ner och hoppas att proppen lossnat och att det går neråt igen. Har börjat på nya jobbet och det innebär nya rutiner. Jag har nu försökt skapa ihop dem med mitt ätande. Har för tillfället med mig 2 mjuka bröd till förmiddagen men det skall bli en knäckemacka eller lite keso alldeles snart. Lunchen har jag med mig och oftast är det kvar sedan kvällen innan. Eftermiddagskaffet har jag inte något till, möjligen när jag har ett träningspass direkt efter så blir det smörgås. Det kommer troligen fortsätta så. Kvällsmaten lagas så att det finns kvar till dagen efter. Äter varken potatis, pasta eller ris. Kokar sås eller grönsaker till maten. Nu har jag sammanlagt gått ner lite mer än 13 kilo och det känns som om det är hur mycket som hellst kvar. Har idag hämtat ut paket från konsum med kläder från ellos. Att gå ner i vikt är dyrt när man måste köpa kläder hela tiden. Måste ju ha något att ta på mig när jag jobbar. Men nu har jag lite byxor och tröjor som bode räcka över vintern i allafall.

2 kommentarer:

  1. Härligt Kicki att det börjat falla neråt! Ha tålamod, det är den långsamma viktnergången som står sig i längden! Det tar tid att ändra vanor har jag märkt :D

    Just det, nu måste du se respektabel ut på jobbet också :D Hoppas du blev nöjd med dina kläder!

    SvaraRadera
  2. Ja det är gott om viktnedgången kommer igång igen =)

    Kläderna får godkänt alltihop. Nu kan jag jobba ett tag till!!

    SvaraRadera