söndag 12 september 2010

Lite bättre men

trött är jag ännu. Sover länge och mycket men det får gå. Måste få ordning på mitt sovande. Nu när jag jobbar dagtid skall jag få rutin på det. Det sägs att om du tränar behöver du mer sömn men samtidigt sover du bättre. Nu är det upp till bevis för det. Kroppen är fortfarande matt ibland och jag landar på soffan efter maten. Nu är det två dagar kvar innan jag börjar på nya jobbet och då skall jag bara vila fram tills dess. Sova, äta och köra spinningen på tisdag, möjligen promenera i dag och i morgon. Har idag varit och firat min vän som är ett år äldre än jag. Vi träffades på Folkhögskolan när vi gick där. Vänner sens dess och fick hennes familj och släkt på köpet. Trevliga människor och du kan vara precis som du är. Det gillar jag. För jag är som jag är och kan inte ändra så mycket på det. Pratade med hennes kusin i dag, det gör vi inte så ofta men varje gång är som att vi fortsätter där vi var sist. Även om det gått ett år emellan. Det är ett avslappnat sällskap och jag trivs där =) positiv energi är inhämtad, nu skall den lagras. Sov idag till 10, helt otroligt, tror inte det har hänt tidigare men behövligt. Krogen i går så det blev sent i säng. Men kul var det och dansa fick jag. Så nu klarar jag mig ett tag till. I morgon skall jag ringa och kolla varför inte min bil är klar. Allt skall man behöva göra själv! det irriterar mig. Har jag lämnat bilen så är det väl deras service att se till att den blir klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar