tisdag 7 september 2010

Viktpanik

Jag ställde mig på vågen i morse igen. Jag får smått panik. Just nu går den upp!!! Troligen för att jag har tränat och musklerna är fulla med vätska för att läka ihop, med den träningsvärken jag har borde det vara mer ;) Jag har ju tidigare fuskat en del med kolhydraterna men det har blivit bättre med det. Däremot har det inte blivit lika mänga promenader som tidigare. Får ha is i magen tills alla pass kommit igång ordentligt och den värsta träningsvärken lagt sig. Men ändå kan jag inte släppa tanken på att jag kommer att gå upp allt igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det är en fruktansvärd tanke och jag vill bara inte. Jag är ju på väg att lyckas med vikten, för första gången på evigheter. Skall nog byta kläder och ta promenaden nu!!!

3 kommentarer:

  1. Världstråkigt förslag kanske, och ganska jobbigt. Men skriv upp allt du äter, räkna på hur många kalorier du får i dig per dag och se hur du ligger till.
    Vi läste här hemma för ett tag sedan hur långt man skulle springa för att göra sig av med en 100 grams chokladkaka. Minns inte hur långt det var, men det var chockerande långt.
    Vi satt mest och stirrade och insåg att vi måste röra på oss betydligt mera än vad vi redan gör om vi ska bränna allt gott vi stoppar i oss!
    Nu äter du ju inte choklad, och inte vi heller ;) Så det är ju egentligen inget problem :D
    Kämpa på Kicki, sålänge du vågar ställa dig på vågen så är du medveten, och då kommer det att gå vägen det är jag säker på!

    Vi syns på pushen på torsdag!

    SvaraRadera
  2. Tigris: har funderat på det men då får jag väl tolspel för att jag inte kan ta reda på vad jag väger :D

    Åsa: skriver och skriver men får så klart tänka på vad jag äter. Nyttigt med som sagt kanske inte det roligaste.

    SvaraRadera