söndag 22 augusti 2010

Spinning och energi...

Snart är det höst och då drar alla pass igång. På ett sätt ser jag fram emot det och återigen så undrar jag vad jag håller på med. Hur kommer det sig att jag sitter eller står där inför alla människor och talar om för dem vad de skall göra. Ändå gillar jag det. Men behöver samla mer energi. Funderar på att delta i något som jag tidigare inte gjort bara för att få göra något som jag inte brukar. Gör jag inte det så kommer jag att testa yoga hemma eller något liknande. Jag behöver energin! I kväll var det spinning igen, med mig som ledare. Deltagarna kommer fram och säger att det var ett bra pass så egentligen vet jag ju varför jag gör det. Det finns deltagare som kommit fram i affären och sagt " du blir väl kvar på träningen även om du byter arbete" Jag vet nog egentligen varför jag gör det här. Men behöver fylla på med energi. Ett annat alternativ är att återuppta hästarna igen Nu när jag kanske har lite mer ledigt så kanske jag hinner med det också. Hästar ger mig energi och ro så det är ett perfekt alternativ. Vad gäller kurserna jag skall läsa så vet jag inte hur det blir med det just nu. Återkommer med det när jag fått klarhet i det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar