onsdag 4 augusti 2010

Kläder

Ja nu har jag provat en del av kläderna som legat och väntat på att få användas. Jag kan ha tre par byxor, en tröja och två skjortor. Dessa plagg har varit för små, skjortorna har jag använt under kofta och tröja men nu är det helt okej att ha dem ändå. Helt underbart att kunna plocka fram kläder som tidigare varit för små. Det tråkiga är bara att de kläder som tidigare passat nu är för stora och det är fler plagg som blivit för stora än vad som är lagom. Min garderob går alltså med minus. Det får gå så länge det går! den dagen jag inte har några kläder alls får jag väl handla lite. Men då förhoppningsvis i ännu mindre storlek!

2 kommentarer:

  1. Eller får du gå naken :DDD

    SvaraRadera
  2. Jag tror jag hoppar det! vissa uppskattar det säkert men jag gör det inte :)

    SvaraRadera