tisdag 24 augusti 2010

Fin form har startat

Japp nu är kursen igång sedan i går. Jag går alltså Ulrika Gabriels Fin Form 2010. Inspirerande och med förväntningar som faktiskt är höga. Vi får små uppdrag som vi skall tänka på, vill vi så delger vi varandra det sedan. Vi har en blogg tillsammans men som ingen mer än vi deltagare kommer åt så den får ni inte läsa. Det enda ni kommer att få veta om kursen är vad jag gör, tycker och tänker. Eller rättare sagt det jag vill att ni skall veta ;) det kanske kommer upp saker som är lite för privata och personliga men hur jag gör då får jag se senare. Innan kursen startade fick vi i uppdrag att fundera på vad vi vill ha ut av kursen. Jag fick ihop en hel A4 sida så här kommer en liten sammanfattning på det.
  • Jag vill kunna sova bättre på nätterna och känna mig utvilad när jag vaknar på morgonen.
  • Arbeta med min självkänsla och inse att inte alla behöver tycka om mig.
  • Hitta tillbaka till energin som jag har haft.
  • Kunna se glädjen i det jag gör och inte bara prestera för presterandets skull.
  • Sänka mina egna krav på mig själv, allt måste inte vara perfekt!

Sedan har vi fått förslag på en dagbok där vi skriver tankar och känslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar