torsdag 5 augusti 2010

Fuskat...

... Ja jag har fuskat när det gäller min kost. Kan inte säga att jag mår bra av det heller. Åt en bit chokladkaka med glass och så har jag ätit bananer i ugn med blockchoklad, glass till den också. I går var jag så galen i magen eller rättare sagt gasboll. Sådär som vanligt när jag äter sådant jag inte skall. Jag har ju lovat mig själv att inte äta kaffebröd mer och så gör jag det i alla fall. Är arg på mig själv för att jag gjorde det. Jag vet nu hur svårt det är att sluta igen. Men har jag lyckats en gång så skall jag lyckas två. Kan inte riktigt säga vad det är som fick mig att göra det här. Har hela tiden annars varit så klar över att inte äta något kaffebröd och så gör jag det ändå. Jag skall fundera och ta reda på varför. Annars kommer jag ju inte att vara föreberedd på det nästa gång det kommer, var det nu än är. Ja ja misstag och bakslag blir det. Jag vet att det kommer en tung period nu när det skall ur kroppen. Känner hela tiden att jag är såååå godissugen och skulle kunna äta upp allt. Har dock inget hemma just nu. TACK O LOV! skall jobba i helgen och då tvingar jag mig själv att inte äta något som jag inte skall eller bör!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar