lördag 12 juni 2010

Träningen då??

Kan ju inte bara glömma att jag tränar också ;) Har anmält mig till Tjejmilen! kanske lite normalare distans att ge sig in på och jag tycker inte att det borde vara något problem att klara av. Det hela innebär att jag måste fortsätta springa under sommaren. Inget jag har något emot faktiskt. Måste träna på att springa med längre steg så det kommer bli en del intervaller under sommaren. Backarna var min favorit helt klart =) Annars kommer jag att försöka styrketräna lite under sommaren. Det har legat på hyllan lite under våren för att inte bygga upp kroppen och göra den tung. Skall jag bara springa kortare distanser så kanske det fungerar ändå! Det går även ett springlopp här i närheten mitt i juli och jag funderar på om jag skall vara med där också! lite lockbete till träningen... Annars kommer jag att leda spinning vissa tisdagar och söndagar och push en del torsdagar så den vanliga träningen hänger sig kvar =) Måste även börja arbeta på ett nytt spinningpass och ett nytt pushpass! alltid kul med nya pass det är lite av en utmaning och se hur bra dem fungerar. Sedan har jag funderingar på att starta ett nytt pass. Ett där du tränar mage, ben och rumpa med lite inslag av rygg. Funderar vidare på bra och roliga övningar. Det skall bli en riktig mördare för dessa kroppsdelar. Lite för att jag vill forma till mina egna och så tror jag på lite nytt. Fungerar det inte är det ju bara att sluta upp med passet! svårare är det inte. Måste bara ge deltagarna tid och möjlighet att förstå att det finns ett nytt pass!

5 kommentarer:

  1. Är det jungfruloppet du tänker springa?
    Jag har sprungit det en gång, med Thomas. Det var en nära döden upplevelse, men det var riktigt vackert, iallfall sålänge jag orkade se någonting sedan blev det mest en grå dimma ;)

    SvaraRadera
  2. Tigris: rastlös och behöver något att göra ;)
    Åsa: nej det är Viruddenloppet i När som jag funderade på.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du skall komma till När och springa Viruddenloppet den 15 juli. Jag är med och arrangerar och jag tror det blir lyckat!

    SvaraRadera
  4. Marcus: Det lutar åt att jag anmäler mig! =)

    SvaraRadera