onsdag 2 juni 2010

Nu e de inte många dagar kvar!

Ja min stora händelse närmar sig med stora kliv. På lördag är det marathon, starten går kl 14. Får frågor om jag är nervös men ännu är det lugnt. Fast lite spännande tycker jag att det skall bli. Tänk vad kroppen skall utstå under alla dessa timmar. Undrar verkligen om min kropp klarar det! Med mycket envishet och lite jävlaranamma så ska de gå! Jag är envis och nu skall det användas :) På fredag kl 07.05 går båten mot Nynäshamn, sedan är det bil till Stockholm och stadion. Där skall nummerlapparna hämtas. Incheckningen på hotellet sker inte fören vid kl 14. Sedan är det ladda och ladda! Shoppa och så sooovaaa!!!

2 kommentarer:

  1. Ett stort LYCKA TILL!!

    Resultatet och dina egna tankar får vi säkert presenterade här efteråt. Drick tillräckligt med vätska!

    Ulla

    SvaraRadera
  2. Tack Ulla!!
    Visst kommer jag att skriva om hur det gick oavsett resultatet. Dricker just nu så mycket vatten så ja springer på toa hela tiden men det får det vara värt :)

    SvaraRadera