torsdag 24 juni 2010

Träningsvärk

Har ju beslutat mig för att satsa lite på styrketräning under sommaren. Så första passet blev gjort i går. Idag är min kropp och jag inte överens om hur smidiga vi är ;) Jag försöker röra mig som vanligt men kroppen är lite stel och betydligt äldre än mina 30 år :D Men men jag vet att träningen gjorde nytta och att det var relativt rätt övningar. Har träningsvärk i mer eller mindre hela kroppen så det är bara att köra vidare. Idag var det meningen att jag skulle delta i spinning men benen behöver inte det just nu. Gav bort i årsdagspresent till syster att vi skulle springa lite och det skall i allafall bli av idag. Det blir troligen ingen jättelång sväng utan mer på hennes vilkor. Behövligt att komma ut lite i allafall.

2 kommentarer:

  1. Träningsvärk är den enda värken som är okej!
    Glad midsommar på dig Kicki!

    SvaraRadera
  2. Ja det är faktiskt sant! glad midsommar på dej med =)

    SvaraRadera