söndag 15 juli 2012

Delmålet i viktresan

Totalt skulle jag behöva gå ner 45 kilo. Jag har delat upp det i tre etapper och varje etapp innehåller 15 kilo och "minidelmål". Första etappen var att gå ner 15 kilo. Då skulle jag boka massage och ta hand om kroppen och bara njuta. 

Jag har nu tappat 15 kilo och känner skillnaden. Kläderna sitter inte lika thigt längre. Det är till och med så att jag har fått plocka bort en del kläder för att de är för stora =)

Samtidigt har jag kunnat plocka fram kläder som legat undanstoppade för att de varit för små. Det är en härlig känsla att kunna dra på sig gamla kläder och inse att de faktiskt sitter bra.

Nu är nästa "minidelmål" att gå ner ytterligare 5 kilo.

3 kommentarer:

  1. Stort grattis från mig! Jag vet hur du kämpat, och hur mycket det betyder för dig Kicki, så jag är verkligen glad för din skull!

    SvaraRadera
  2. LYCKA TILL på din fortsatta viktresa nedåt. Det finns mycket att lära på vägen för att få bestående vanor. Du kan om du vill och får stöd på rätt sätt. Jag följer dig...

    Ulla

    SvaraRadera
  3. Åsa: Tack så mycket!!! =)
    Ulla: Tack =) vanor är inte det lättaste men kanske så...

    Undrar varför en del text blev vit. De var de inte förut :S

    SvaraRadera