fredag 18 september 2009

Vad konstigt de är

med vikten! var så nyfiken i går så jag blev tvungen att göra en provvägning. Hade då gått ner 0,9 kg, men idag när jag skulle göra vägningen för att skriva i boken så hade ja bara gått ner 0,2 kg. Hur kan de komma sig? de fattar inte ja, irriterad blev ja i allafall :( Viktväktarpapprena har kommit, de gjorde dom i går! gissa vad ja läste när ja skulle sova.. mm just de hur smal o smärt ja kommer bli när ja är klar! De är egentligen inget nytt i papprena mot dem ja redan har, lite uppdateringar bara och förhoppningsvid kan de hjälpa mig hålla motivationen uppe. Har idag fuskat med att gå på Bagarns o fika tillsammans med systrarna men så kommer de inte bli nogt fika hos mormor i morogn istället! Visst de e en dålig bortförklaring men nu är de slut på fuskandet!!!! Så länge jag tänker på hur tungt de kommer att bli att springa med min övervikt så går det lite lättare att låta bli att äta sådant ja inte ska....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar