fredag 18 september 2009

Förkylning, plugg o panik

Ja att den förbaskade förkylningen aldrig tänker ge med sig. Eller åtminstone bryta ut så den kan gå över. Sitter ännu med ont i halsen o tung i huvudet men det är i allafall inte så illa som i onsdags när ja trodde ja blivit placerad på sibirien för fy fan vad ja frös. Många säger lägg dig o sov, vila och drick the och ta hand om dig!! Tack det är jätte bra o ja gillar verkligen mina vänner som tycker att ja ska ta hand om mig... MEN vem kan skriva klart mina skoluppgifter? jag har deadline i juridiken på måndag kl 8 och i kognitionen på tisdag kl 24. Jag har inte tid att lägga mig ner och sova. För även om ja kanske blir bra av det så skiter skolan i det! De enda som händer är att jag inte blir godkänd på uppgiften och får dubbelt upp sen. Så länge jag kan sitta och tro att ja kan tänka så kommer ja fortsätta plugga. Det här kan ge mig panik! det kan göra att ja vaknar kl 6 på morognen och får dåligt samvete av att ligga kvar, tänk vad jag hade hunnit om ja inte stannat i sängen. Sitter man uppe lite längre på kvällarna så hinner man med lite mer o stiger man dessutom upp tidigare så hinner man mer på morgonen oxå. Så är de bara!

2 kommentarer:

  1. Bra att du påminner mig Kicki så jag inte får för mig att sätta mig på skolbänken!

    SvaraRadera
  2. Det är kul o plugga bara man håller sig frisk!

    SvaraRadera