onsdag 23 september 2009

Förkylningen vill inte lämna mej :(

Ja förkylningen vill inte ge med sig. Har varken tränat eller något annat, möjligen en liten promenad för att rensa huvudet så att jag kan fortsätta plugga. Ändå vill inte förkylningen släppa. Kroppen känns som om den var alldeles för gamal till mina nästan 30 år :) vid vissa tillfällen så känner jag att jag inte riktigt har koll på mitt vänsterben, det kanske kan bero på det gamla diskbråcket, håller jag inte efter det med träning så kommer det smygande tillbaka. Har ju nu inte kunnat träna på snart 1,5 vecka och det kanske räcker för att få tillbaka diskbråcket. Vill verkligen inte ha det, var nog en av de värsta sakerna jag haft tror jag. Trött e ja oxå, men de e o andra sidan alla andra med så det är inte mer med det. Skulle nog kunna sova fram till mars som det känns just nu. För att inte tala om hur ont i magen jag haft de senaste dagarna, ingen magsjuka bara ont. Men men!!! på fredag är det hemmapremiär för Visby/Roma och det skall jag troligen se, systrarna har bestämt att vi skall på krogen efter, jag känner bara att ja skulle kunna sova för att hinna med plugget. Lite kul ska man ju unna sig o de kanske är dags för det nu efter tre år, eller jag vet inte....

1 kommentar:

  1. Det var en envis förkylning du råkat snubbla över Kicki. Ha tålamod, ingen förkylning varar för evigt:) och ät vitlök, eller någon annan tråkig huskur ;)

    SvaraRadera