söndag 13 september 2009

Sovmorgon till kl 10

Jag är egentligen ingen människa som sover bort dagarna men eftersom jag beklagat mig över att halsen svider o näsan börjar blir tät o alla bara svarat SOV!! Så tänkte jag att det kanske ligger något i det (men inte är ja helt firks idag inte;) nej). Visst var de väl skönt att sova men ja känner mig smått förvirrad och konstig i huvudet, de var i går ja skulle vaknat så här och inte idag :) Dagen idag kommer bestå av fördelsedagsfirande hos en kompis och sedan spring med faster, skall se hur det går att springa fungerar det inte så får de bli en rask promenad. Brukar inte ha några problem med att springa när de är lite tätt i näsan, vilket gör att ja tror mer på allergi! kvällen får visa! Efter springet ska vi laga lite mat och sedan skriva ut papper för gymmet, vi skall skicka brev till alla dem som tränat men nu inte kommit tillbaka, lite marknadsföring och påminnelse om att det är nyttigt att träna ;)

2 kommentarer:

  1. INTE SPRINGA NÄR MAN HAR ONT I HALSEN!!! Hälsningar mamma Åsa :)

    SvaraRadera