torsdag 11 augusti 2011

Semester!!

Ja för första gången sedan 2005 har jag semester. Samtidigt som jag inte har en aning om vad hur den skall spenderas. Första dagen gick åt till att sitta i soffan och göra inget. Eller nästan inget för nu är musiken klar till gympapasset =) sen styrelsemöte med gymmet på kvällen. Kände då att jag nog inte är i balans. För småsaker var nära att ge mig ett raseriutbrott.

Tisdag förmiddag blev frukost hos systrarna och sen eftermiddagskaffe hos min vän i klinte. Sen när jag kom hem var maten klar =) gissa om lyx så här under sommaren. Godissugen som en tok så smaskade jag på en del av det som blev kvar när syster bakat. Kvällen slöt med att jag var ute och sprang. Skönt för huvudet och kroppen.

Onsdag var deti går och då fick jag tillbringa lite mer än halva dagen med att få mormor på lass. En planerad operation och allt verkar ha gått bra. Tanten vägrar nu att åka hem :D lite tuff e hon allt....

Torsdag är det idag och inget är planerat. Hmmmm vad gör man då? jag funderar och funderar. Kan inte bara låta dagen gå utan något måste ske. Tror nästan att rörelserna till gympan skall sättas och att någon bok skall läsas ut. Promenad har det precis blivit och syster ett kommer sen och då blir det lite spring. Inga jättesträckor men vi kommer ut i allafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar