tisdag 16 augusti 2011

Halva semestern

Ja så är det! snart har halva semestern gått och jag kan inte bestämma mig för om jag är nöjd med den så långt det har varit. Har haft både sovmorgnar och kaffepauser i trädgårdsmöbeln men känner ändå en tvekan. Jag hade ju inga större planer för de här tre veckorna. Det som varit bokat klarade jag av i går. Linserna är nu kollade hos Specsavers istället. Förändring även på det planet. Har nu bytt från Synsam. Måste ju i allafall åka 6 mil då kan jag testa något nytt också.

Har satt rörelserna till fyra av tio gympalåtar, resten skall göras idag. Sen skall jag prova igenom det själv här hemma först. Därefter skall det provköras på vänner och bekanta för att se om det är genomförbart. Får jag godkänt skall det "bara" tränas in i huvudet. Lättare sagt än gjort :D

I övrigt är det mycket som rör sigi huvudet och jag får inte riktigt ordning på mina tankar och kraft att ta tag i det som behövs....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar