fredag 12 augusti 2011

Rensar lite

i min blogglista. Känner att en del bloggar jag följer ger mer eller mindre. Vissa har inte varit uppdaterade på 6 månader eller mer då åker dem bort. Det finns även bloggar som jag tänkt att det skall jag följa för att ämnet är intressant. Men som sedan bara stressat mig för att jag inte hinner läsa så ofta och noga som jag önskar. Även de bloggarna åkte idag. Får jag mer tid lägger jag tillbaka dem.

Bloggarna jag har sparat är från människor som ger mig något tillbaka. Läser, kommenterar och som har en spännande/intressant bloggg att följa.

Så här rensas det på alla håll. Både i datorvärlden och i den riktiga världen. Skåpen får lite mer ordning och plats om inte allt skräp är kvar =)

Så fortsätta rensa är dagens plan, samtidigt som  rörelserna till gympan skall sättas och kroppen skall få massage.

2 kommentarer: