måndag 29 augusti 2011

I höst...

... hade jag egentligen tänkt att jag skulle plugga kost vid träning. Boken var svår att få tag på och på det stället som jag äntligen skulle kunna beställa den på skickade mail om att den inte hade kommit från leverantören. Det måste vara ett tecken på att jag inte skall plugga. Så nu har jag avbokat boken och kommer inte att registrera mig på kursen. Skulle jag få tid över så finns det kortare kurser i anatomi och liknande att läsa.

Nu är det snart en vecka kvar tills jag skall till doktorn. Spännande och samtidigt obehagligt. Tänk tänk tänk.... Det är svårt att blotta sig på det viset men nu är det ingen återvändo.

Hur gjorde du när du skulle berätta för omgivningen??

2 kommentarer:

  1. Massor av kramar från mig... Du berättar när du själv vill. Det är din ensak. Omgivningen har inget med det att göra/ Nynäshamn

    SvaraRadera
  2. När det gäller personer i min omgivning har det blivit så att jag berättat lite i taget. Det underlättar i längden om de närmaste vet. Men jag väljer noga vilka jag berättar för. Alla behöver inte veta. Berätta i första hand för de personer du känner dig trygg med.

    När det gäller sjukvårdspersonal.... berätta ALLT. Berätta precis hur jävligt det är, precis allt som inte funkar. Linda inte in något, utan var rak och tydlig. Säger det bara för jag vet att det är många som i slutändan inte vågar berätta fulllt ut. Men för att få rätt vård så måste det göras.

    Håller tummarna för dig! / My!

    SvaraRadera