lördag 3 september 2011

Helg igen

Konstigt egentligen. Går till jobbet på måndag morgon och sen är det helt plötsligt fredag. Hur kommer det sig att det går så otroligt fort? vi har kommit överens om att det är meningslöst att kliva upp. Det är ju dags att gå i säng likafort igen.

I veckan som kommer är det dags för läkarbesök på tisdagen. Läskigt!! jag har skrivit ner en hel del så att jag har det med mig och kommer ihåg. Det är lätt att undvika och glömma saker. Eller tänka att så farligt är det nog inte. Egentligen vet jag inte vad jag förväntar mig av läkarbesöket mer än att få hjälp.

Den här veckan innebär start av höstens pass. Tisdagens spinning har jag gett bort för att kunna åka till doktorn. Torsdagen blir det push och sen under helgen som kommer har gymmet styrketräningsupbildning, jag kommer att ha träningsvärk efter torsdagen :S Sedan är det måndag och då startar gympan. Passen är klara och snart renskrivna.

1 kommentar:

  1. Så nu är höstaktiviteterna igång? Visst är det väl lite roligt! September är en underbar månad.

    Lycka till på tisdag Kicki, säg nu hur det är, försök inte tona ner. Jag vet att det är SÅ lätt att göra det! Så vad du än gör, överdriv hellre!!!

    Styrkekramar!

    SvaraRadera