torsdag 24 februari 2011

Klagar vidare!

Jag har ju sagt att det är här jag skall gnälla för att omgivningen skall slippa. För den som läser är det ju bara att sluta. I natt har jag vaknat flera gånger av att höger armbåge värker och inte går att räta ut. Stiger upp och tar värktabletter, måste i allafall få sova. Vaknar med ett ryck när klockan ringer och önskar att det var fel. Skulle nog kunna sova till i maj. Ytterligare ett bevis på att jag borde gått i ide ;) Till jobbet och mycket att göra men det har ju alla så där är jag inget undantag. Trivs bra med jobbet och tackar för att jag just nu inte är inom vården, med den värk och dåliga funktion i händerna hade jag inte kunnat gjort mycket. Dock fungerar det ännu att knappra på datorn om jag inte har för bråttom. Då hänger fingrarna inte med men det syns för då blir texten rena kinesiskan. Omöjlig för mig att läsa. Skriva med penna är värre men det får bli i små etapper så går det. I morgon är det fredag och jag skall försöka få sköterskan på vårdcentralen att förstå att jag behöver en tid. Det är inte lätt att komma dig och andra gånger jag sökt för mina händer har de suckat tungt och sagt tillslut "ja ja om du måste så!" är inte direkt inspirerad till att ringa som ni säkert förstår. Men nu har jag nog inget val :( Däremot ser jag fram emot kvällen, då skall jag bara skita i allt och njuta av att ha roligt. Sviterna får jag ta i helgen. Vi är ett glatt tjejgäng som skall gå ut tillsammans. Först på restaurant och äta buffé och sen dansa hela natten. Roligt tänker jag ha!!

1 kommentar:

  1. Jag anser att du har all rätt att "klaga"över dina besvär! Ibland hjälper det! Men för tusan se till att skälla på läkaren ordentligt om hon/han inte tar dig på allvar!! Snyggt jobbat på gymmet idag! Du är så bra! Kram kram

    SvaraRadera