onsdag 23 februari 2011

Till salu!

Har nu under ett par dagar försökt sälja mina händer och min högra armbåge. Denna vinter och kyla kommer knäcka mina leder. Jag vill inte inse att det värker men när man vaknar natt efter natt av att det värker då är det nära att man faller för värken. Värken blir inte värre, och inte bättre heller för den delen, av att jag tränar. Problemet är bara att ibland värker fingrarna så att jag inte kan hålla i skivstången. Spinningen fungerar ännu, under förutsättning att jag inte "hänger" för mycket på händerna. Bra träning för magen är det i allafall. Detta skapar en frustration som är svår att beskriva. Jag vill och har mål men kroppen sviker mig. De gånger jag beklagar mig för folk i omgivningen får jag till svar att det är träningsvärk. Men det är det inte. Efter dessa år med träning och träningsvärk så vet man skillnaden. Tyvärr ser jag hellre fram emot träningsvärk, det beror på att jag ansträngt min kropp och försöker bygga upp den. Värken just nu beror på något annat som jag inte kan förstå. Har tidigare utrett det hos läkare men de hittar ingen. Hoppas och tror att det inte är latmasken eller husbocken som flyttat in men vem vet! då skall vi bli två om vem som äger denna kropp!!!

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Med alla de aktivieter som du genomför och planerar kan det inte vara "latmasken". "Husbocken" har knappast sitt fäste i människan, tror att den är beroende av trä...

    Självklart behöver du undersökas igen, det är inte normalt att ha det så besvärligt.

    LYCKA TILL!

    Ulla

    SvaraRadera
  2. Knappast latmasken du. Du får gå iväg igen till läkaren och vara lite besvärlig, ibland hjälper det!

    Tack för igår kväll förresten, det var ett fint pass för kropp och själ!

    SvaraRadera
  3. Ulla: nä ja är nog inte still så latmasken hinner med, skall ringa doktorn igen...

    Åsa: tack själv! tillbaka till doktorn får de bli men det tar emot.

    SvaraRadera