torsdag 10 februari 2011

Skall, skall inte, skall, skall inte....

... det är ungefär då jag tänker just nu. Har väckt ett litet frö i mitt huvud som säger att jag skall försöka få igång någon form av verksamhet. Tanken är en studiecirkel där vi peppar varandra och hjälper varandra. Alla har vi olika kunskap och erfarenhet. Vi delar med oss och stöttar varandra. Ibland tror jag att det kan vara lättare att hjälpas åt om individerna inte känner varandra för väl. Det kan lätt bli en inbördes tävlan och resultatet brukar gå åt skogen. Fegheten om att tänk om ingen vill, tänk om de ställer en massa svåra frågor och tänk om jag inte lyckas. Jo jag vet att det är mina hjärnspöken som talar. Så vad tror du? finns det intresse av att starta en studiecirkel där vi peppar varandra till att förändra våra vanor? jag tänker nog börja i verkliga livet och sen flytta det till internet också =) då är inte avstånden så stora.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar