fredag 30 april 2010

Varför gör jag samma misstag om och om igen! det känns rätt och så går det fullständigt åt helvete! Kan män inte sluta och leka med mig!!! vad gör jag för fel? hela tiden samma sak. Allt verkar gå vägen och helt plötsligt vänder de och är borta! Jag skulle bara vilja skrika rakt ut "vad i helvete menade du med allt du sa och varför gör du då så här". Alla antydningar och förslag, till vilken nytta då! Återigen blir jag övertygad om att jag kommer att få vara singel resten av livet :(

7 kommentarer:

  1. Vem vet, den rätte står bakom hörnet! Tänk: du slapp de här i tid iaf för hur skulle de blivit sen!
    Ha en trevlig och glad, värmande Valborg!
    :)

    SvaraRadera
  2. Kärlek är inte lätt Kicki, inte lätt alls. Det är svårt att krypa in i en annan hjärna och se vad som pågår där inne, knappt så man har koll på vad som pågår i ens egen ju!
    Kram på di!

    SvaraRadera
  3. Tigris: ja egentligen är det väl så jag skall tänka men det svider som f*n ännu! hoppas du fick en fin valborg i går :)

    Åsa: nej det skall gudarna veta och snart ger jag upp!

    SvaraRadera
  4. Ge inte upp Kicki! Du ska se att helt plötsligt så händer det även dig:-)

    SvaraRadera
  5. Anna: hoppas du har rätt men jag är tveksam!

    SvaraRadera
  6. Tyvärr måste man gå på nitarna innan den rätta dyker upp för det är bara att fortsätta leta. Han är inte värd din depp och tårar finns så många fina killar i världen. Gäller bara att hitta dem.. eller hur? Kanske börja utöka sökandet bort från ön. Sverige är stort..

    SvaraRadera
  7. Men hur kan det vara att de fina killarna inte dyker upp! eller är det jag som inte ser dem???

    SvaraRadera