måndag 5 september 2011

Ensam och lite nere.

Sitter ensam hemma nu. Katterna har åkt, fördelen är att ingen jagar mina fiskar eller river ner mina blommor. Nackdelen är att mitt sällskap i soffan försvunnit. Eftersom katterna åkt så har syrran gjort det samma. Så det sällskap jag haft hela sommaren är slut för i år. Hon har nu återvänt till Linköping och jobb där.

Samtidigt som jag har en massa funderingar i huvudet. Det är förvisso ingen i familjen som vet att jag skall till doktorn i morgon men det hade kunnat upphålla mina tankar på annat håll.

Nu är det NCSI och sen sängen som gäller....

Återkommer i morgon efter läkarbesöket =)

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild från "din" ö. Så väl genomtänkt med vatten, horisonter och närliggande land.

    Hoppas att dagen har varit bra och att du känne dig nöjd med ditt läkarbesök. Hoppas att du vet att vi är flera som på olika sätt stöttar dig, nära eller lite längre bort.

    Ulla i Tibro

    SvaraRadera
  2. Ulla: Här är utsikten från fyren på Stora Karlsö =) vackert är det!!! Jag vet, hoppas och tror att ni är flera som stöttar men ibland räcker det inte till. Eller så kanske jag inte vill ta emot det...

    SvaraRadera