tisdag 13 september 2011

Blodprover i morgon och gympan i går

Då får jag fara till stan och ta blodprov. Det är fördelar och nackdelar med allt. Har fått enbra doktor men får då köra 6 mil på fastande mage för att kunna ta blodprover. Det får gå det bara det blir ordning på torpet. Gissa om jag kommer att vara hungrig när jag är klar. Får ta med mig frukost och äta i bilen.

Väntar med spänning på om det finns någon hjälp för mig här eller om jag kommer att bli tvungen att fara på fastlandet. Oavsett så har jag en hel del framför mig.

Efter helgens övningar blir jag mer och mer övertygad om att jag vill arbeta med friskvård och hjälpa folk att börja om. Att de kan få hjälp att starta om i livet och försöka komma igång.Frågan är bara hur fasen jag skall göra för att lyckas med det.

Föresten så började gympan i går. Det är länge sedan jag varit så nervös. Hade ju ingen aning om hur de hade gått till tidigare. Men det verkar som om deltagarna var nöjda och det är lite små justeringar som skall göras och sen är jag på G. Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att leda gympa för folk som behöver komma igång och inte har rört på sig tidigare. Jag vet bara inte hur jag skall få tid och ork till det.

Jag skall kanske klara av mig själv först......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar