torsdag 17 mars 2011

Våren??

Ja vart tog våren vägen? Det var nästan så att man kännde att våren var på väg. Solen sken men det blåste lite kallt. Idag är det vinter igen. Kallt och en MASSA blåst. Tidigare skrev jag om mitt träningspass och dess godkännande av Sara. Ja det gick bra =) det finns alltid förbättringar att göra men just nu kör jag på det här. Självklart med örat mot kroppen. Ja kroppen ja! den är trött idag. Min dag i går var intensiv men ändå lite kul. Började med att gå till gymmet och träna ihop med faster, 20 över 6 var jag där. Galet tidigt men det gick bra att komma upp, hade nog inte gjort det om jag inte haft bokad tid med någon annan. Sen träning och på plats på jobbet till kl halv 8. Jobb till 14 ungefär. Träff med Sara för att uppdatera varandra på hur träningen och kosten går. Fick skäll (med glimten i ögat) när det gäller min kost. Själv tycker jag att den fungerar i veckorna men får inte till något bra rutin/åtgärd för helgen. Jobbar på det nu och skall redovisa ett bättre resultat nästa gång. När Sara och jag pratat klart var det dags att öppna gymmet för en av killarna. Tränade lite, fast mitt program gjorde jag på morgonen. Men vad skall man annars göra? Så det blev lite mer träning. Sen dags för spinning klockan halv 6 till halv 7. Vila i 30 min och sen dags för nästa spinningpass. Sen var det dags för mig att åka hem. En lång dag och en hel del träning uträttat. Kanske inte det mest optimala att ha sådana scheman men det gick. Nästa onsdag blir nog liknande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar