måndag 14 mars 2011

Måndag igen

Helgerna går fort men det gör även helgerna. Tycker tiden går för fort men så är det för alla. Jobb på förmiddagen, telefonerna fungerade inte som de skulle. Eftermiddagen bestod av möte. Vi kommer att införa ett nytt system att arbeta i och det kräver planering och förberedelser. Detta samtidigt som restren av arbetet skall skötas. Jag har fått gå upp till heltid under mars månad för att klara den belastning vi har just nu. Träningen idag, enligt mitt program var löpning med fokus på fart och sen gymmet med rygg, bröst och mage träning. Löpningen fick bli backar här på Hemse och sen gjorde jag övningarna på gymmet. Där var det mycket folk så jag tog min matta och gickin i spinningrummet för att få slippa göra armhävningar i gymmet. Den dagen jag gör 50 armhävningar på tårna DÅ skall jag göra dem i gymmet :)

2 kommentarer:

  1. 50 armhävningar på tå, en baggis :D

    SvaraRadera
  2. Visst är det, vi kan göra dem tillsammans :) säger till när det är dags!

    SvaraRadera