söndag 10 oktober 2010

Anmäld igen

till marahon. Den 28 maj i nästa år springer jag Stockhol Marathon igen. Denna gången SKALL jag runt. Kan ju inte bryta två år i rad. Det är bara omöjligt. Nu har jag börjat med träningen och bara mitt badrum blir klart så kommer det att bli mer spring. För tillfället är det lite omständigt att arrangera en runda då jag inte kan duscha här hemma. Det tar emot att hela tiden behöva ge sig iväg till gymmet för att duscha. Fördelen är att jag i lugn och ro kan planera träningen framöver =) Jag har en föraning om vad som kommer att förväntas av mig och det kan bara användas till det possitiva. På mitt tidigare arbeta fanns en man som följde min träning och marathon. Vi pratade om varför jag bröt och att knäet inte fungerade klokt. Denne man var sjuk och möjligheten fanns att han skulle kunna somna in precis när som. Vi pratade om det mesta och han lovade att inte gå bort när jag jobbade, han lovade även att om hans knän varit bättre skulle jag få låna dem så jag kom runt marathon. Vi var överens om att jag sprang och han skulle leva de nätter jag hade kvar att arbeta. Mannen finns inte längre och då är det bara för mig att se till att jag kommer runt. Han levde tills jag slöt mitt arbete och höll sin del av löften. Nu är det upp till mig att hålla mitt!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Nu vet du ju vad som krävs Kicki, så det kommer att gå lysande! Hoppas vi får en lite mera springvänlig vinter iår.

    SvaraRadera