måndag 9 april 2012

Magen och dess galenskaper

Ja nu undrar jag vad min mage håller på med. Ett tag var jag övertygad om att jag hittat orsaken till mina magproblem. Gluten trodde jag att det var. Uteslöt allt med gluten och blev mycket bättre. Men nu är det inte så längre. Jag är tillbaka på ruta ett :(

Har under någon vecka ätit efter LCHF och magen blir min vän. Så frågan är om det är kolhydraterna som ställer till det. Idag har jag ätit glutenfritt, frukost: filmjölk. Lunch, kyckling och potatis. Frukt till efterrätt. Nu är magen så gasig så snart kan jag driva ett eget samhälle..... Och inte vill jag vara i närheten av mig själv heller.

Så jag får gå tillbaka till LCHF och känna lugnet i magen igen. Men vad fasen är det jag inte tål? Kanske får gå till doktorn ändå.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar