söndag 1 april 2012

Beslutet är fattat....

Nu har jag bokat mig på ridlektioner i sommar. Väntar med spänning på om det finns plats eller inte. Hoppas och åter hoppas på att det finns det. Sen, om det fungerar för min svanskota, så fortsätter jag till hösten. Nu har gymmet fått många år av min tid. Nu tar jag tillbaka den. Sakta men säkert har det växt fram under våren, eller rättare sagt det senaste året.

Som det ser ut just nu så kommer jag att arbeta i Visby till hösten. Då kan jag inte leda pass kl 16 på Hemse. Då har jag bestämt att jag lägger ner gymmets pass och ägnar mig åt hästarna. Gympan på måndagar är kvar. Sen får vi se vad det mer bli. Kanske mer fokus på löpning. Vem vet!?!?!

Just nu käns det här beslutet bra! Men det kommer säkert perioder när jag vacklar och då hoppas jag att hästarna inte lämnar mig =) Då kan jag ju inte lämna dem.

Jag kommer att ta mina lektioner hos Marias Hästeri i Grötlingbo. Bra beslut Kicki =)

2 kommentarer:

  1. Så roligt att du ska upp på hästryggen igen Kicki!!! Man ska byta om lite, det berikar livet, gymmet finns ju kvar om du skulle ångra dig! / Kram

    SvaraRadera
  2. Ja äntligen =) och gymmet behöver ha lite perspektiv de också :D

    SvaraRadera