tisdag 29 januari 2013

Anmäld

Ja nu har jag anmält mig till kostrådgivarutbildningen. Spännande och lite läskigt. Fast jag borde vara van, har ju pluggat förut. Men nu känns det mer "på riktigt" fast jag vet inte varför. Jag har nu ett år på mig att läsa in utbildningen till kostrådgivare via Bergklint education (klicka på diplomerad kostrådgivare om du är nyfiken). Jag kommer att börja kursen den 15 april, förutsatt att det finns plats. Då har den stora toppen på jobbet lagt sig lite och jag har sommaren framför mig. Utbildningen är tre veckors heltidsstudier och jag har ett år på mig att läsa in det. Borde klara det tycker jag.

Sedan skall jag starta företag för att använda mina kunskaper. Jag skall bara komma på hur jag skall hantera det här med internet och rådgivning den vägen. Eftersom Gotland är litet så känner jag att jag måste ut i hela landet för att kunna få kunder så det räcker till.

Behöver säkert "försökspersoner" med, så är du intresserad så hör av dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar