måndag 31 oktober 2011

Träningsom ger inspiration =)

Att leda min måndagsgympa är verkligen kul. Det kan vara motigt att komma iväg till halv 7 men när man väl är där så är det såå kul =) deltagarna är positiva och vill röra på sig. Deltagare som inte varit med tidigare och kommer för att prova tycker att det är ett bra pass och att det är enkla men tuffa rörelser. Det går att hänga med. Deltagarna som går regelbundet rekommenderar det vidare och ibland är vi upp mot 30 stycken.

Just nu behöver jag dock leta efter inspirationen till pushen. Det är länge sedan jag var där och eftersom vi bara har ett pass i veckan så spriger det fort iväg. Gissa om jag kommer att ha träningsvärk på lördag!!! men men... Först skall jag leda två spinningpass. Vi har sjuka ledare på gymmet och det ger merjobb för oss andra. Jag har spinning tisdag och onsdag och sen är det push på torsdag. Sen kommer fredag och då skall jag kanske springa. Eller bara landa i soffan..Eller..... Ja det får vi se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar