onsdag 1 juni 2011

Mat, mat, mat och mera mat!!

Har varit hungrig hela dagen i går och vaknar hungrig idag. Det är länge sedan jag varit så hungrig som jag är nu. I går kunde jag äta allt och det gjorde jag också. Inte det bästa beslutet men nu kan jag i allafall inte äta upp det en gång till. Körde spinning i går så jag hoppas att jag cyklade ifrån något av det jag åt =)

Kroppen börjar kännas okej igen efter helgen och jag vill ut och springa igen. Det ser jag som ett gott tecken. Foten är dock lite svullen så ännu får jag vänta någon dag till.

Är nu ledig onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag. Det är nästan som en minisemester. Behöver nog det för att ladda om och planera lite inför framtiden. Har som mål att styrketräna 3 ggr i veckan hela sommaren och för att det skall blir av får jag nog planera det noggrant. Annars är det svårt att komma iväg. Skall även planera in lite löpning i form av intervaller. Här skall tränas på att springa fortare.

Vad gäller vikten så går det åt rätt håll. Helgen gjorde sig lite påmind med ett mindre minus än tänkt. Men det är svårt att äta som vanligt när man är iväg på evenemang och behöver kolhydraterna. Jag lovar ni vill inte veta hur magen blev efter det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar